بلاگ

مراحل اجرا سرامیک بدنه خودرو چگونه انجام می شود؟

مراحل سرامیک خودرو : 

اگر با مطالعه مقاله مزایای سرامیک بدنه مشتاق شدید تا بدنه خودرو یتان را سرامیک کنید اما کنجکاوید که بدانید این کار در چه مراحلی انجام می شود با الماس دیتیلینگ در این مقاله همراه باشید تا با مراحل سرامیک بدنه خوردو آشنا شوید و بدانید از مراکز سرامیک بدنه خودرو باید چه انتظاراتی داشته باشید تا بهترین نتیجه داشته باشید.

انجام سرامیک بدنه خودرو از کار های تخصصی است که برای انجام آن نیاز به افراد با تجربه دارد تا با سرامیک انواع بدنه خودرو آشنا باشند و بتوانند به خوبی مراحل سرامیک بدنه خودرو را انجام دهند , به بدنه خودرو آسیب نرسانند و تمام وظایف سرامیک بدنه خودرو را که اتنظار دارید برای شما ایفا کند.این مراحل طی سه الی چهار روز انجام می شود و نیاز دارد تا پس از انجام آن به مدت 10 روز در محیط ایزوله خشک قرار گیرد تا بیشترین دوام را داشته باشد.

مرحله اول :شستشو بدون آب 

ابتدای مراحل اجرای سرامیک خوردو خودرو شما توسط مواد نانو و یا شوینده های سلولزی پاک می شود.سطح خودرو باید کاملا پاک باشد تا به خوبی برای مراحل بعدی آماده شود .

شاید در نگاه اول استفاده از این مواد نانو کاری ساده به نظر برسد اما در حقیقت استفاده از این مواد دارای نکات ریز و تخصصی است مانند : این مواد نانو باید با پد مخصوص و با دقت بالا هماهنگ با رنگ خودرو زده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *