بلاگ

نانو سرامیک بدنه خودرو چیست و مزایای آن

نانو سرامیک بدنه

 

نانو سرامیک بدنه خودرو یک پلیمر مایع است که لایه ی سه بعدی با ویژگی های قوی و شفاف بر رو رنگ خودرو می سازد. که می تواند ماشین خودرو شما را در برابر آسیب های جزئی مقاوم سازد و از آن محافظت کند.جزئیات این سرامیک شامل سه لایه : پلیمر , کوارتز و هایبرید است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که عبارت سرامیک خودرو یا نانو سرامیک خودرو را بسیار دیده‌اید ولی هنوز هم دقیقاً نمی‌دانید سرامیک خودرو چیست با ما در الماس دیتیلینگ همراه باشید تا سؤال شمارا پاسخ دهیم و درباره سرامیک خودرو، خوب یا عالی! کامل توضیح دهیم.

نانو سرامیک بدنه خودرو

بدنه خودرو همیشه مورد توجه افراد بود و صاحبین خودرو با روش های متفاوتی در بهتر شدن آن تلاش می کنند.در دهه های اخیر با پیشرفت هر چه بیشتر صنعت نانو و ورود آن به زمینه صنایع خودرو سازی متخصصان با ایجاد لایه محافظتی ساخته شده با مواد نانو سطح بدنه را در برابر خط و خش های سطحی و لکه های شیمیایی که به علت های گوناگون می تواند ایجاد شود , مقاوم می سازد. سرامیک بدنه مزایایی فراوانی را برای  خودرو شما ایجاد می کند در این مقاله هر آنچه از نانو سرامیک بدنه خودرو نیاز دارید گفته می شود.

اگر در زمینه سرامیک بدنه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با کارشناسان الماس دیتیلینگ تماس بگیرید تا اطلاعات تخصصی مورد نیازتان را دریافت کنید.

نانو سرامیک بدنه خودرو

نانو سرامیک بدنه اتوموبیل چیست

 

نانو سرامیک بدنه خودرو لایه ای است که علاوه بر محافظت از خودرو شما در آسیب و خط و خش در برابر آلودگی و کثیفی نیز از خودرو شما محافظت می کند. این پوشش با رنگ خودرو ارتباط بر قرار می کند و لایه محافظتی نیمه دائمی را برای این رنگ ایجاد می سازد. از این پوشش محافظتی در خارج از ماشین استفاده می شود و در داخل خودرو استفاده نمی شود.

اما پوشش نانو سرامیک بدنه چه ویژگی هایی که برای خودرو شما ایجاد می کند:

  • داشتن خاصیت آبگریزی که در نتیجه مانع از نفوذ یا باقی ماندن لکه های آب روی خودرو می شود.
  • جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران های اسیدی
  • عدم ایجاد لکه های ناشی از انواع آلودگی های محیطی
  • جلوگیری از انجام واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه های خورشیدی در بدنه خودروها
  • عدم ایجاد خش در اثر برخورد سنگ یا سایر اجسام روی بدنه خودرو
  • دوام و ماندگاری بالا
  • عملکرد بهتر نانوسرامیک ها در مقایسه با انواع واکس هی بدنه خودرو
  • صرفه اقتصادی

هزینه نانو سرامیک بدنه می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند باشد : این عوامل می توانند در تعییین هزینه نهایی کار سرامیک بدنه خودرو تاثیر گذار باشد.

  • کیفیت سرامیک

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین هزینه تاثیر دارد کیفیت سرامیک مورد استفاده است که باید توجه شود تا به بدنه خودرو آسیب وارد نشود.

  • مدل ماشین 

با توجهه به مدل خودرو می تواند متغیر باشد و هر چه خودرو لوکس تر باشد  این قیمت افزایش می یابد.

  • تعداد لایه ها

هر چه تعداد لایه ها افزایش یابد به معنای هزینه اجرای بیشتر است.

  • میزان تخصص فرد

حتما از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید تا علاوه بر تداوم هر چه بیشتر سرامیک به بدنه خودرو آسیب وارد نشود و روند به صورت تخصصی طی شود. اگر از روند این کار نمی دانید ما در مقاله فرایند سرامیک بدنه خودرو به خوبی برای شما توضیح داده ایم.

نانو سرامیک یا واکس خودرو

 

واکس خودرو برای براقیت و آبگریزی خودورو استفاده می شود و از فرسایش رنگ خود در برابر اشعه فرابنفش جلو گیری می کند. مزایای سرامیک خودرو نسبت به واکس محافظت آن نسبت در برابر خط و خش ها جزئی و لکه های شیمیایی محافظت می کند و نیاز ندارد هر ماه این کار تمدید شود.

علاوه بر آن شما نگرانی کثیف شدن خودرو یتان را نیز ندارید به این دلیل که نانو سرامیک بدنه علاوه بر جلو گیری از هر گونه کثیفی و آب گریزی , مانند واکس با هر بار شستن نیاز به تمدید ندارد. و مدت زمان طولانی بر روی خودرو شما قرار می گیرد.

نکته پایانی

نانو سرامیک بدنه خودرو باید توسط افراد متخصص انجام شود که در صورت عدم استفاده می تواند به بدنه خودرو و رنگ آن آسیب وارد کند و یا ویژگی ها و وظایف اولیه های اولیه که از سرامیک بدنه خودرو انتظار داشتید را نتواند ایفا کند.به همین دلیل دقت داشته باشید که از پوشش های غیر اصلی استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *