بلاگ

مزایای سرامیک شیشه خودرو و نکاتی که باید بدانید

سرامیک شیشه خودرو : 

یکی از معضلاتی که کاربران به خصوص در فصل پاییز و زمستان با آن مواجه می شوند باراش باران و برف و بخارگرفتگی, لکه دار شدن شیشه خودرو است که مشکلاتی را برای صاحبان ایجاد می کند.در این مقاله الماس دیتیلینگ با بیش از سه سال سابقه در این زمینه به شما هر آنچه باید از سرامیک شیشه خودرو بدانید را توضیح می دهد.

شیشه ها مزیت هایی را نسبت به سایر متریال ها دارد, اما بسیار لکه پذیر هستند و افرادی که به دنبال تمیزی شیشه خودرو و وضوح دید هستند باید همیشه تجهیزاتی را برای تمییزی خودرو همراه داشته باشند.

در ادامه می خوانیم که سرامیک شیشه خودرو چه مزیت هایی را برای ما می تواند ایجاد کند.

سرامیک بدنه چه ویژگی های دارد :

سرامیک شیشه خودرو امینت شما را تامین می کند: 

متاسفانه بخش زیادی از تصادفات شهری و بین شهری در اثر کاهش وضوح دید است. 

لکه شدن شیشه خودرو در برابر باران های سیل آسا , برف و یخ زدگی با کم کردن وضوح دید می تواند خطراتی جانی را برای سرنشینان خودرو ایجاد کند به همین دلیل سرامیک شیشه خودرو برای شهر ها بارانی و سرد امری ضروری محسوب می شود. 

ماندگاری تمیزی شیشه خودرو :

اگر  اهل مسافرت و سفر با خودرو به مناطق بکر طبیعت هستید و نمی خواهید مدام با شیشه خودرو یتان درگیر باشید سرامیک شیشه خودرو به دلیل استفاده از مواد نانو که ساختار مولکولی بسیار ریزی دارد امکان چسبیدن مواد خارجی را سلب می سازد به همین دلیل شیشه خودرو شما تا پاک شدن این سرامیک تمیزی ماندگار داشته باشد.

صاف و درخشنده درست مثل روز اول : 

خودرو شما روزانه در برابر عوامل خارجی متعددی قرار می گیرد که می تواند خط و خش های هر چند ریز و جزئی رو شیشه جلو بیاندازد اما به مرور زمان این خط و خش ها درخشش شیشه را کم می کند و باعث می شود کدر نشان داده شود. که این کار می تواند از آسیب دیدن جلو گیری کند شیشه درست مثل روز اول درخشان باقی بماند.

اگر از خودرو باز های هستید شاید بدانید که خط و خش های روی زیبایی خودرو درخشش و صافی شیشه خودرو یتان بعد از سرامیک شیشه نه تنها بیشتر می شود بلکه در برابر خط و خش های جزئی مقاوم می شود. 

 

مقرون به صرفه بودن نانو سرامیک شیشه : 

شاید در نگاه اول استفاده از مواد شوینده , آب و تجهیزات را در نظر نگیرید و تصور کنید که بلور کاری شیشه با هزینه بالا است اما باید بدانید که این کار در بلند مدت به شما نشان می دهد چه قدر در هزینه ها ی که شما حسابشان نمی کردید صرفه جویی کرده است.

علاوه بر هزینه ها و زمانی که شما صرف تمییز کردن خودرو می کنید, شیشه خودرو شما در برابر عوامل مختلفی دچار آسیب های جزئی مانند خط و خش ها نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *