بلاگ

هر آنچه باید از احیا رنگ بدنه خودرو بدانید

احیا رنگ بدنه خودرو : 

همه ما می خواهیم خودرو مان مثل روز اول بدخشد , خودرو شما روزانه در معرض عوامل گوناگونی است که می تواند در دخشندگی و یکدست بودن رنگ بدنه تاثیر گذار باشد در این مقاله به بررسی هر چه بیشتر احیا رنگ خودرو و بهترین راهکار برای رهایی از احیای رنگ خودرو می پردازیم.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی به صورت رایگان با  کارشناسان الماس دیتیلینگ در تماس باشید.

احیا رنگ بدنه خودور چه ویژگی برای شما به همراه می آورد : احیا رنگ بدنه خودرو می تواند آفتاب خوردگی , خط و خش های ریز و یا خط  کلید و خوردگی در اثر تصادف و کدری رنگ خودرو در اثر گذر زمان همگی شامل احیا رنگ خودرو می شوند به عبارت دیگر می خواهید خودرویتان درست مانند روز اول باشد ؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اصلاح رنگ واقعی به این معنا نیست که این ناملایمات توسط پولیش های پر کننده (فیلردار) از دید پنهان شوند، بلکه اصل ماجرا برداشته شدن مقدار کمی از سطح کیلر توسط پولیش های ساینده می باشد که با دستگاه پولیش برای یکدست کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد.
قبل از انجام احیای رنگ یک شستشوی با دقت و تخصصی باید انجام پذیرد.ماشین شسته می شود تا آلودگی و ذرات باقی مانده از روی سطح برداشته شود سپس از یک خمیر کلی با کیفیت جهت از بین بردن بقایای ذرات مثل قیر و ذرات شیمیایی و صنعتی استفاده می شود. بسیار مهم است که این ذرات قبل از پروسه احیای رنگ از روی سطح برداشته شوند چون ممکن است این ذرات به داخل پد نفوذ کند و باعث صدمه زدن به سطح شود.همچنین برداشتن ذرات قبل از احیای رنگ کمک می کند که دستگاه پولیش به راحتی و آزادانه جابجا شود و نچسبد.در آخر این کار سبب می شود که در حین انجام عمل احیای رنگ بتوانید به خوبی سطح رنگ را رصد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *